.Faqja ueb e rrjetit shoqëror është tashmë më popullore se Google.com për përdoruesit amerikanë. Grafikët e rinj sugjerojnë se rrjeti shoqëror po vazhdon të marrë popullaritet në ueb, dhe mënyra se si njerëzit kërkojnë në internet po ndryshon. Sipas firmës kërkimore Hitwise, Facebook.com tashmë numëron 7.07 për qind të trafikut amerikan të uebit, ndërsa Google.com ka 7.04 për qind të trafikut. Facebook është rritur nga 200 milionë përdorues në Prill 2009 në 400 milionë këtë Shkurt dhe vazhdon të rritet më shpejt se Google.com. Kjo do të thotë se kryesimi i rrjetit shoqëror ka gjasa të rritet në muajt në vazhdim. Grafikët për Google.com, sidoqoftë, nuk përfshijnë versionet kombëtare të motorit të kërkimit, si Google.co.uk, apo grafikë për shërbimet e tjera të Google si posta elektronike, hartat dhe YouTube. Apo ndoshta me shumë domethënie, pavarësisht, është fakti që ata nuk përfshijnë kërkimet që vijnë direkt nga shiritat e kërkimit të shfletuesve ueb apo nga faqet e tjera ueb. Kjo do të thotë se, në eksperiencën ditore, përdoruesit amerikanë po vazhdojnë të kërkojnë në ueb nëpërmjet Google shumë më pak sesa ata po përdorin Facebook, sepse kërkimi po integrohet gjithnjë e më shumë në faqe të tjera dhe programe.
Përdoruesit shpenzuan mesatarisht më shumë se pesë orë e gjysmë në faqet e rrjeteve shoqërore në Dhjetor 2009, gjë që ishte 82 për qind më shumë se një vit më parë, sipas studimit nga Nielsen. Përdoruesit amerikanë ishin veçanërisht një orë më shumë sesa mesatarja.